loading...
بروبچ برقی
حسین بازدید : 36 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (8)

تو را چه نام دهم من ، فرشته یا که پری ؟
برای من تو خدایی دمیده در بشری
تو میرسی و دلم را تلاش بیهوده ست
نمی شود که نبازم ، نمی شود نبری
اگر تو عیب مرا هم نشان دهی غم نیست
که مثل آینه ها صادقانه مینگری
هنوز بعد تو سرگرم خاطرات توام
تو ای ستاره چه دنباله دار می گذری
برای با تو نشستن اگرچه من هیچم
برای بودن با من تو بهترین نفری
به بوی زلف تو از خویش می روم بی شک
شبی دوباره اگر شانه ای به مو ببری
تو مثل رودی و من مثل شاخه ای خشکم
خوشم به بودن با تو ، خوشم به دربدری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Ghazal در تاریخ 1393/07/15 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

Akh joon ke hossein ashegh shoode
Kasii kariish nadashte bashe ke man beram tokhme bekharam & biam .
پاسخ : چرا تخمه؟

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/07/14 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

شمعی یا پروانه؟؟؟؟؟
راستی آقای پروانه کجاست پیداش نیس؟؟؟؟
پاسخ : پروانه که اسم دختره!!
همون شمع بهتره
تو دانشگاهه زیاد میبینمش

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/07/14 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

از دست رفتی!!!!شکلک
پاسخ : داستان پروانه و شمعه!!!!

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/07/14 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

وای آقای کوچی حالت خیلی خرابه!!!
خودم برات آستین بالا میزنم! غصه نخور!شکلک
پاسخ : من و غصه؟!؟!
غصه چیه؟!؟!
پاسخ : از کلماتی که تو فرهنگ لغت من تعریف شدست استفاده کنید
فرهنگ لغت چیه؟!؟!؟!

این نظر توسط پیمان کشتکار در تاریخ 1393/07/14 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

یا عیسی مسیح این باز عاشق شده
سوژه خنده جور شد
چقدر میخوری؟؟(شکست عشقی) 10 کیلو اضافه وزن پیدا کردی
پاسخ : خفه شو
من کی خوردم؟!

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/07/13 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

یعنی شما نمیدونی عشق چیه؟؟؟؟؟
برو فیلم بازی نکن!!!
پاسخ : فیلم چیه؟!!!!!

این نظر توسط S.Milad Behdani در تاریخ 1393/07/13 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

وای بازم حسین دو روز اومد دانشگاه عاسق شد
بگو کیه تا بریم کارو یه سره کنیم برات.
پاسخ : جدی میری؟!
پاسخ : عشق چیه؟!
پاسخ : اصلا داریم؟!

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/07/12 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

شاعر میگه سعدیا.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چرا رشته برق اومدی؟
    تا حالا عاشق شدی؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 383
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 539
  • بازدید سال : 4,339
  • بازدید کلی : 109,314